Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, December 13

wanna be on top?



what would happen if malaysia to franchise america's next top model. say the regulations only allow television franchise only if it done in native language of the country...


so, this is how it sound:

setelah menjalani ujian demi ujian, sekarang cuma tinggal dua orang finalist. mereka adalah minah dari utara serta piah dari tengah. minggu ini mereka telah memperagakan fesyen pakaian yang di design khas oleh tongkat ali kuala lumpur atau TAKUL (pronounce as tak kul or not cool). sekarang minah dan piah berada di bilik perbicaraan untuk mengetahui siapakah yang dipilih oleh para juri untul mejadi model malaysia yang bakal tertinggi.

minah dan piah masuk.

tyra: apa khabar gadis gadis semua? kita ada bermacam macam hadiah untuk pemenang. yang pertama, kontrak dengan kosmetik terbaru yang bernilai RM500 dan muka pemenang akan dikangkangkan di majalah nasional dan juga RM100 kontrak dengan setarbak model management.

setelah menilai cara minah dan piah berjalan di atas lari jalan, hakim telah membuat keputusan.. (judge no need to intro, buang mase aje)

(camera 1)
tyra: di antara beribu ribu gadis di malaysia datang menghadiri sesi ujibakat untuk menjadi model malaysia yang bakal tertinggi, kini hanya tinggal dua gadis yang sama sama mempunyai personaliti yang berbeza.
minah, yang penuh cekal dan penuh keberanian. gambar anda hebat sekali. anda mempuyai bakay untuk fesyen mahal atau koutor.
piah, yang penuh karisma. anda disukai ramai dan gambar anda adalah yang terbaik antara semua.

(camera 3)
minah dan piah staring at tyra.

(camera 1)
memandang kepada minah.
tyra: para juri amat berpuas hati melihat progres anda di pertandingan ini. sikap kecekalan anda serta keberanian anda amat salah jiak dipandang ringan.

(camera 2)
memandang kepada piah.
air mata piah menitis
tyra: gambar anda memang hebat sekali jika dibandingkan dengan gadis gadis lain di dalam pertandingan ini. tetapi para juri mahu melihat siapakah sebenarnya. para juri tidak tahu sama ada piah mahukan ini sebenarnya? atau tidak? *suspense music*

(camera 4)
focus on tyra.
tyra: jadi gadis yang manakah yang akan menjadi pemenang?
*suspense music*
semua mata adalah di tv skrin. muka piah telah di tayangkan and piah menajdi model malaysia yang bakal tertinggi!
semua bergembira.

what do u all think?

this was written cos i don have a life!
oh god, i need a life!!

weather: ok

my mind: zzzz

my joint: rock chic

my ipod playing: never again - kelly clarkson

No comments: